پرش به محتوا
مِی 23, 2012 / 3rdoor

سونی مدل جدید لپ‌تاپ‌های سری Z و S وایو را معرفی می‌کند

با معرفی و عرضه نسل جدید پردازنده‌های Ivy Bridge اینتل، شرکت‌های تولید کننده کامپیوترهای همراه، مدل‌های جدیدی از لپ‌تاپ‌های خود را با استفاده از این پردازنده معرفی کردند که سونی نیز یکی از آخرین کمپانی‌های حاضر در این لیست است.

Vaio S Series

لپ‌تاپ‌های سری S و Z این شرکت که جز محبوب‌ترین و گران‌ترین مدل‌های Vaio به‌حساب می‌آیند، از جمله مدل‌هایی خواهند بود که با استفاده از پردازنده و مشخصات جدید، به‌روز رسانی خواهند شد.

سری S وایو که در دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی در دسترس خواهد بود، علاوه بر استفاده از پردازنده Ivy Bridge، از نمایشگری با رزولوشن 1080p و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی استفاده خواهد کرد.

مدل ۱۵ اینچی این سری، همراه با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود و برای هر دو اندازه، امکان انتخاب بدنه آلومینیومی یا منیزیومی وجود دارد. این مدل‌ها علاوه بر داشتن یک گرافیک HD 4000 GPU، از پردازنده گرافیکی GT 640M انویدیا نیز استفاده می‌کنند.

سری Z سونی نیز همراه با ۸ گیگابایت رم، امکان اتصال به شبکه 3G و LTE، و مانند مدل‌های قبلی، همراه با Power Media Dock عرضه می‌گردد که گرافیک AMD Radeon HD 7670M، درایو بلوری و پورت‌های اضافی USB 3 را برای کاربر به همراه دارد. این مدل به‌دلیل استفاده از فیبر کربن در ساخت بدنه، وزنی معادل ۱.۱۸ کیلوگرم دارد و همین ویژگی در کنار سایر برتری‌ها، آن‌را جز یکی از گران‌قیمت‌ترین و در عین حال، قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های سونی قرار می‌دهد.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت مدل‌های جدید سری S و Z و نیز زمان عرضه آن‌ها به بازارهای جهانی وجود ندارد.

منبع:weblogina

 

بیان دیدگاه